#24 -> det kender jeg kun alt for godt...... Jeg ville også være glad bare for en "lille" 256/512 kb forbindese, da det er langt billigere end det vi har nu......
I sidste måned præsterede mig og min storerbror at bruge 1100 kroner, i bare opkaldsafgifter og minutpriser.... Prøv at tænk jer hvilken forbindelse man kunne få for de penge!!!!!
Det kan godt være at tdc har høje priser, men de dækker trodsalt også 97/98 % af danmarks befolkning, så det er den pris man må betale for at være en af de førende nationer indefor internettets muligheder, eller hvad det nu hedder!
En ting som tdc ikke kan finde ud af, det er at udnytte deres kabler, selv ud til os, som bor ca. 7 km fra centralen. Tdc ar for nylig lavet et abbonoment, der hedder Expres net. Med dette kunne vi have fået 128/128 for 250 kroner om måneden, men tdc regler for at kunne oprette en sådan abbonoment, er at kobberkablerne skal kunne trække en 512 mb forbindelse, for at kunne få 128/128!!!!!!! Og vi kan trække en 128/128, som svare til at benytte begge linier ved isdn, dvs, ingen tlf, men stadig vil de ikke give os noget..... SKOD:x
Mvh Tz