Superbruger
Tilføjet:
02-03-2005 22:00:21
Svar/Indlæg:
70/35
Hejsa
JEg har fået mig en computer fra min fars firma. Det drejer sig om en pentium 4 1,8 med 512MB ram. JEg vil gerne opstille den som server. Ideen er at den skal uploade en hjemmeside, hvor der via domænet også skal tilhører e-mails. JEg vil også have den til at stå som anlæg og DVD, så jeg kan se mine film og afspille musik der fra. JEg har tænkt om jeg skal bruge TV-out også bruge fjernsynet som skærm når jeg skal vælge film eller jeg skal bruge min egen skærm( har hørt at man kan dele en skærm, et tastetur og mus, mellem 2 computer.
De 2 computer skal også kører sammen, så jeg kan overfører filer mellem de 2 computer.
Problemet er blot at jeg intet ved om server eller netværk, jeg harr aldrig rodet med det. Er der ikke nogen som har nogle gode artikler eller guides til hvordan man kan opstille sådan en og hvad jeg skal bruge af hardware
Lige en ting mere, den skal dele internet med min "normale" PC, jeg ahr fået afvide det kan lade så gøre hvis man har en computer med 2 netkort i, hvilket som er i den computer jeg får, så hvis der en som også har noget om det vil jeg værer supe