Det er en rigtig god ide ikke at gå på kompromi med kvaliteten af en strømforsyning. Det er jo den som skal trække alle vores dyre komponenter. ;)
Der er dog meget andet at se på end "bare" den opgivne watt-effekt som mange gør, og så kan de ikke forstå at deres 450 watt's strømforsyning brænder af på en PC med et forbrug på måske kun 350 watt. Det der er lige så vigtigt er hvor mange Amp den kan levere og her kommer de fleste strømforsyninger til kort - det gælder OGSÅ for NQ selvom de ikke er de væreste der findes. Det man skal gå efter er hvad der ligger bag den opgivne watt-effekt, som er Ampere (Amp), man kan groft sige at de 400 watt blot er hvad strømforsyningen giver sig selv lov til at levere gennem ledningerne og altså ikke hvor meget "dækning" der er for det.
Ser man på din gamle afbrændte PSU så kan den max levere 16 Amp ved 12V, så den ville jeg ikke købe igen. Skulle jeg have ny strømforsyning i dag (det skal jeg faktisk snart :)) ville jeg købe en fra fx Chili-Innovation og her er deres CP-400P Rev. 2.0 et rigtig godt bud. Udover at den kan levere hele 22 Amp ved +12V og 35 Amp ved +5V !!!! (altså 40% mere end din gamle PSU) så har den stik til de nye PCIe / SLI bundkort, så du den dag du skal opgradere behøver du ikke investere i ny PSU igen. CP-400P Rev. 2.0 er også opgivet til 400 watt og kan trække alle computere der findes med mindre du har 10 harddiske eller så'noget...
Jeg vil også lige nævne at CP-400P Rev. 2.0 er ekstrem lydsvag, og der er vigtigt for hvem gider sidder og spille computer i noget som lyder som en vindtunnel. Rigtig god fornøjelse.. :) :) :)