Jeg faldt lige ovre en stribe grafikkort hos en forhandler hvor halv delen er VGA og resten står der ikke noget ved.. Hvad er forskellen? godt eller skidt med VGA?
VGA er en standard hvilket betyder at GFX'et som minimum skal kunne klare 640x480 ;)
Men man kalder også det interface der hedder D-sub for VGA og det er et analogt signal og det som man normalt kender for det blå trapezformede stik til skærmen.
Det er en ret "stor" del af det professionelle markede. De(t) første grafikkort der kom til mainstream med DVI var 'Geforce 256 DDR DVI' - mener at det var Hercules'.
#7 Det siger jeg heller ikke - jeg siger indirekte at det er et meget sjældent syn :00
Jeg ved jeg er forvirrende - men det er bare fordi at jeg ved at der er to timer til at jeg er på vej til Norge og stå på snowboard og kigge på norske elite babes :p
Tak for forklaringen... Jeg blev bare lige i tivl har hørt det masser gange men endelig ikke tænkt over det men regnede med det var et gamelt udtryk og var gået over til standart eftersom vi ikke ser det i navnet på gfx's længere som det rigtigt nok er..
Jeg har lige hente mit nye HIS X850XT Turbo IceQ Pci-E wee glæder mig til weekenden..