Superbruger
Tilføjet:
03-03-2005 20:33:44
Svar/Indlæg:
322/30
Hej
Jeg havde et ASUS 9800XT jeg sendte til RMA, og der gik næsten en måned inden jeg fik noget andet.
Jeg ringede op til forhandleren efter en lille uges tid, og de oplyste at de havde sendt det til deres leverandør, da de ikke havde nogen på lager. Jamen ok, så måtte der da snart ske noget. MEN nej..
Så da der var gået små 3 uger, ringede jeg en gang til og denne gang sagde de at de havde sendt kortet til ASUS, da de ikke kunne opdrives længere, pga. at de var gået ud af produktion. Så han vidste ikke hvor længe der ville gå.
Så efter 4. uge blev det lidt for meget, og jeg ringede til dem en gang til. Jeg snakkede så lidt med ham gutten deroppe, og han forklarede at de ikke vidste hvor længe der ville gå. Jeg forklarede ham så at jeg var ved at løbe tør for tålmodighed. Han kunne godt se at det kunne jeg selvfølgelig ikke være tjent med. Jeg spurgte så om jeg ikke kunne få lov til at smide lidt penge i kassen, og så få et andet GFX. Det kunne jeg så sagtens få lov til, og jeg valgte så et Leadtek 6800GT til en værdi af 31xxkr. Jeg tænkte så at så blev det jo nok en 800-1000 kr jeg skulle betale oven i. Sælgeren sad så og regnede lidt på det, og spurgte om jeg var tilfreds med 300kr. w00t. 300 kr for at bytte et 9800XT til et 6800GT. Synes selv at jeg har været ret heldig.