Ehh #2 du har vist ikke helt styr på hvornår du får kondensproblemer at smide en 60 grader varm cpu ud i -15C vil absolut ikke give kondensproblemer ! tværtimod.
Kondens opstår når fugtig luft nedkøles til luftens mætningspunkt hvorefter vandpartiklerne vil fortætte sig, det som vi kender som kondens. så når du tager en varm cpu ud i kulden så vil den opvarme den omkringliggende luft og skabe en tørre luft. det er den andenvej der er farlig nemlig når du tager en -15 grader kold cpu ind i en 20 grader varm stue så vil den kolde cpu nedkøle den omkringliggende luft og få vandpartiklerne til at fortætte sig.
Det er iikke kondens du skal være bekymret over ved at smide den ud i kulden, (men som #1 siger lad være med at tænde den når du tager den ind lad den stå i en halv time)
Jeg ville være mere bekymret for om der er nogle af transitorene eller kondensatoreene der skulle kunne tage skade af kulde, men jeg ved det ikke. jeg er da ikke mere bekymret end at jeg selv smed min vandkølede comp. ud i frostvejret den anden dag, ok det klarede den fint :e det eneste der led lidt under forsøget var mit temometer hvor krystallet i displayet ikke kunne vise temperaturen mere efter den kom ind, men det gik i sig selv efter en uges tid