Som jeg ser det er der mere i valget end et valg mellem CPU'er.
Det handler mere om et valg af platform, idet en AMD64 medfører at man binder sig til de chipsets der kan vælges til denne, mens valg af Intel også begrænser til chipsets til denne.
IMO er det vigtigere at vælge det rigtige chipset og bundkort end CPU. Det er chipsettet (og bundkort) der bestemmer hvor stabil din computer er, hvor højt den kan clockes, hvilke features den har osv osv.
Personligt synes jeg muligheden i de nye Intel chipsets der understøtter 266FSB er spændende, da man på den måde er sikker på at det i hvert fald ikke er bundkortet der sætter begrænsningen i FSB (hvis man altså vælger en 200mhz FSB CPU).
Personligt har jeg også kun gode erfaringer med Intel-chipset bundkort når det kommer til stabilitet, hvorimod mine erfaringer med nForce og Via chipsets mere går imod at jeg købte et beta-produkt der liiige skulle færdigudvikles (drivers og revisions) før det rigtig slog igennem... :l Jeg ved dog ikke hvordan det forholder sig med nForce4, men prøv at se hvad folk skriver i de forskellige fora og hvilke problemer de har.