Jeg elsker bare sådanne cpuer som man kan bruge til at bygge et superbilligt system og så med lidt oc, få det til at yde lige så godt eller bedre end et dyrt system :e
durum og Selleri :P ja det bliver ikke ret meget mere underligt hehe hvis i absolut skal ha madnavne :P.
hehe mega ondt, det er helt klart et lille farvel til Socket A system, men self de kan stadig bruges ikke det. bliver nok bare for fremtiden max kontor brug hehe.
Var der nogen der sagde F@H farm. Hvis de her Sempr0n'er nærmest pr automatik kan overclockes 50 %, så er det vist uden sammenligning den cpu, der giver mest regnekraft pr. krone pt.
BTW, så understøtter denne test vist fint mine argumenter for at vælge en Sempr0n 2600+, socket 754 til "fælles overclocking" projeektet, der kører i en anden tråd...
#16 --> MSI laver Socket 754 bundkort med nForce 4, der går op til 400 MHz. Men læser man XBit-Labs' test, så ser det ud som om at der skal lidt held til, for at få et DFI-kort så højt op... :00
jeeez! jeg skal da vist til at spare sammen til sådan en lille sjover + et DFI board og nogle PC3500/4000 ram.. det er sgu for nice at se sådan en clock..