Printer hvilken ??

Diverse d.  06. marts. 2005, skrevet af gogge
Vist: 152 gange.

gogge

Elitebruger
Tilføjet:
06-03-2005 09:24:01
Svar/Indlæg:
589/75
hejsa skal have mig en ny printer, da jeg storts set altid mangler en :)

jeg har trukket lidt over i multifunktions maskinerne men nu hvor jeg har fået en digital kamera kan det så betale sig ???

krav :
tja skal bare kunne printe nogen lunde pænt til billeder
havde håbet på multifunktions maskine men andet må godt forlægges ??
pris tja den skal bruges til hverdags brug , ikke prof :D

hvad siger i ?? ;D

foo

Elitebruger
Tilføjet:
06-03-2005 09:35:07
Svar/Indlæg:
1685/240
hey gugz.... (anders her) :)

Det er sq svært at sige hvilken printe man skal vælge, da det ofte kommer an på hvad den skal bruges til og hvor meget man vil give for den. Generelt kan man sige at en BubbleJet printer er udemærket til husbehov, hvorimod en Laserprinter kan klare mange flere udskrifter pr opfyldning, men er så også så meget dyrere.

Så med det su skriver så skal det være en Bubblejet da de klart er billigst, og også fordi du kan være heldig at finde refill-kits til dem hos en boghandler el. lign.
Hvis du sigter efter en opløsning på 1200dpi, så går du ikke helt galt i byen - det er måske enda at sigte lidt højt.

gogge

Elitebruger
Tilføjet:
06-03-2005 09:41:38
Svar/Indlæg:
589/75
hey anders , takker for tippende tjekker dem ud nu her omlidt men hvad ville du købe vis du skulle ud og have en ny/printer ??

mvh Gogge

foo

Elitebruger
Tilføjet:
06-03-2005 09:45:18
Svar/Indlæg:
1685/240
jeg ved det ikke...

Jeg har aldrig været så meget for HP printere, da deres patroner koster det halve af en krig, men jeg ville nok lede efter en HP når vi skal overveje kvalitet kontra pris. Bare vær opmærksom på at ved HP printere er patroner meget dyre, og derfor kan de sælge printerne så billigt :)

Ellers tror jeg (men her er jeg ikke sikker) også at Brother er blevet ret gode efterhånden.

gogge

Elitebruger
Tilføjet:
06-03-2005 09:49:55
Svar/Indlæg:
589/75
hmm oki prøver og kigge lidt rundt :)

: Andre er velkommen til af komme med forslag link osv .. :D

JustOne

Elitebruger
Tilføjet:
06-03-2005 09:51:29
Svar/Indlæg:
453/31
ellers er en Epson R300 osse et godt valg!
http://www.edbpriser.dk/Listpr...

Gummiben

Overclocker
Tilføjet:
06-03-2005 09:54:20
Svar/Indlæg:
111/1
#3 Som med stort set alle andre printer mærker, kan man også få refill-kits / uoriginale patroner til HP printere idag :e

#0 Hvis du er ude i multifunktions, altså printer/scanner er der stadig en del muligheder: http://www.edbpriser.dk/Listpr... - Og hvis du skal have udskrevet billeder, i en bare nogenlunde kvalitet, må du ikke gå under 1200 dpi :i

Men stadigvæk skulle du nu komme ret langt for under en tudse, og så er det sådan set bare at sammenligne prisen på forbrugsvarerne og så vælge...

OcDevil

Elitebruger
Tilføjet:
06-03-2005 11:17:03
Svar/Indlæg:
1262/95
Jeg ville til enhver tid vælge en farve laser, alt andet er sgu for dyrt i drift.

Farvelasere er efterhånden nede i 2000-3000kr. og har en fornuftig udskrifts kvalitet og hastighed.