Hey der. Søger en Dansk-Engelsk Engelsk-Dansk ordbog. Kan entelig ikke sige så meget andet eftersom jeg aldrig har haft nogen før. Vi snakker PC Ordborg.
Hvis det du mener, er, om der er nogle der kan anbefales, så kan jeg da fortælle, at jeg er fint tilfreds med mine fra Gyldendal. Jeg har godt nok ikke prøvet andre, og ved heller ikke om de er billigere :l
Yep. Det er jeg også. Har haft en Fransk-Dansk Dansk-Fransk fra GAD, og dens opbygning nåede man at blive træt af. Gyldendals var der bare, og fungerede uden at man blev irriteret på den :)
Det koster kun 100 kr for et helt år. Hvis du opretter/køber dig som "Plus"-bruger får du dertil et program med, som du kan have kørende mens du skriver i Word.
Det udfylder mit gymnasiebrug, og er altid dejligt at man har en online ordbog med sig.
#5 Hvis du er over 18 kan du faktisk godt får den service gratis! Alt hvad du skal er at blive oprettede som brugere på statsbiblioteket, ellers så går du ind på http://statsbiblioteket.dk og klikker på ny bruger og så bare følge brugsanvisningen:D
Og så når du er oprettede som bruger så gå ind på
Statsbiblioteket.dk --> databaser --> ordbog.com(de står i alfabetisk rækkefølge så du skal langt ned på siden) og så klikke på "ukendt periode" så logge ind!