WOW.. er det noget for overclockere?

Hyggehjørnet d.  07. marts. 2005, skrevet af KHC
Vist: 378 gange.

KHC

Superbruger
Tilføjet:
07-03-2005 09:38:58
Svar/Indlæg:
174/41
Godmorgen med'oc'ere (staveplade?)
Jeg blev lige inspireret af en anden tråd til at høre om der er ikke skulle være andre med et sundt computeroverforbrug der har fået kløerne i et af de bedste spil jeg til dato har spillet?

Selvfølgelig er de WOW jeg tænker på, og synes det kunne være morsomt at sammenholde stats og evt brok. Og hvis der skulle være en dr lige var gået i stå i en given quest så kunne man da godt lige smide lidt hjælp efter problemet.

jeg kan da lægge ud med mig selv ( :00 det ville være mærkeligt hvis du lagde ud med andre)

Dwarf Hunter lvl 32 på Dunemaul

Find.HTX

Elitebruger
Tilføjet:
07-03-2005 09:42:43
Svar/Indlæg:
835/72
#0 Har desværre ikke haft tid til at gå i krig med WoW endnu, men regner med at gå i krig med det her i påske ferien som vi jo snart når til..

Men jeg har set mange andre som er godt igang, og jeg glæder mig sindsygt meget...

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
08-03-2005 20:23:15
Svar/Indlæg:
2453/80
HL2 er og bliver det bedste spil til dato :) og det vil det være indtil HL3 kommer :00 :p
-hvis der da kommer mere...

kunne aldrig drømme om at spille warcraft.. har altid syns at det er lige en tand eller to for nørdet... ligesom warhammer og rollespil...
og hvis man kommer ind i dragons-lair i århus ser man hvilken type (sørgelige) nørder der beskeftiger sig med den slags :00
-og nej.. jeg var ikke i dragons-lair for at mænge mig med... øhh.. kan ikke lige finde et passende ord :p
-og ja... jeg er lidt gnaven i dag :l håber ikke jeg har trådt for mange over tærende :) ;)

og btw.. vi er i soap-box så jeg hvad der passer mig :e
men det gør jeg vidst altid :r

Find.HTX

Elitebruger
Tilføjet:
08-03-2005 23:25:29
Svar/Indlæg:
835/72
#2 Dejlig formulering.
Jeg vil give dig ret i at HL2 er et kanont spil, MEN jeg syntes også det blev blæst for meget op, så meget syntes jeg heller ikke det er værd.

Det jeg har set af WoW så er det og vil blive det bedste spil til dato...

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
08-03-2005 23:30:46
Svar/Indlæg:
2453/80
og WoW er ik blæst temlig meget op ?:( :p

spand-online

Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2005 00:16:39
Svar/Indlæg:
143/6
Tullabob...undead warlock på earthen ring og agamaggon eller hvad den lede pvp-server nu måtte hedde.

Wow er da ganske underholdende, faktisk er det meget sjældent at jeg gider bruge så lang tid på et spil men det er da alligevel lykkedes mig at sidde med det i lover 24 timer i træk engang i mellem. Dog kunne jeg godt tænke mig lidt mere af det der rollespil, Det er jo en total mangelvare! I mine øjne er der ikke tale om andet end avanceret diablo., hvilket jeg på ingen måde kunne finde på at kalde et rollespil.
Om spillet er blevet blæst op? I meget høj grad!