Jeg ved der er lavet en test mellem de 2 eller også var det TR 94 (men det er jo lige meget)
google det!
jeg ved sq ik helt hva jeg ville vælge! hvis de kostede det samme ville jeg nok tage den thermalright, men på den anden side passe zalmanen på flere socket!
Jeg ved der er lavet en test mellem de 2 eller også var det TR 94 (men det er jo lige meget)
google det!
jeg ved sq ik helt hva jeg ville vælge! hvis de kostede det samme ville jeg nok tage den thermalright, men på den anden side passe zalmanen på flere socket!
google det!
Okay tak.. tror du virkelig ikke... selv hvis man montere en 92mm high output blæser på? Er der evt ikke nogen der har et setup med SP-97'er som kan fortælle lidt??
Jeg har haft en Zalman, og har nu en Thermalright SP-94.
Jeg fik noget bedre, og frem for alt mere støjsvag køling.. Temp faldt omkring 3 grader idle og 6 grader load. Jeg bruger en papst 92 mm blæser på den...