#13 - Der kan man baer se... troede jeg faktisk ikke man kunne... :) men nu er jeg jo også ATi mand, så nvidia siger mig intet :) hehe
#12 - Så vidt jeg har forstået, for ejg har også problemer med vcoren, så er det jo at når du hæver frekvensen skal transistorerne i CPU'en skifte hurtigere, giver du dm lidt mere spæding har de også mulighed for at trække mere strøm, og så kan de holde nogenlunde de samme rise og fall tider som uden OC... er ikke sikker på det her er hele sandheden - men det har jeg ladet mig fortælle...
Det der med den går i sort lyder godt nok underligt...
Husker jeg ikke helt galt så kører alle tests i 3dmark01 på DirectX, hvor det så er de forskellige renderings der ændres (og derved testes) fra test til test, og det er vidst det samme i PCMark04 hvis ikke jeg husker helt galt, så prøv da aller først at geninstallere dit DirectX, og så kan du - hvis det ikke hjælper - resette din bios og prøve stille og roligt forfra...
Det er selvfølgelig sidste løsning jeg ville prøve :)
Og undskyld jeg glemte at sige det med pci/agp lock som man ALTID SKAL HUSKE *DOH* (den sidste var til mig selv :) )