Hvilken en af disse ville i andbefale til mit chieftec Hightower matrix? Hvad er forskellen på de 2 køleløsninger?(Jeg har søgt men søgerern sutter) Vil Mach II´en se bedst ud med lian li kit eller uden på mit kabinet?
Den eneste forskel på Mach 2 og Mach 2 ST er at Mach 2 giver mulighed for tilkobling af Display også har den usb tilkobling. Ydelsen på de to er identisk.
Hva angår lian li kittet så må det jo i sidste ende være op til dig selv at vurdere hvad du mener ser fedest ud.
#6 Ikke via software nej... Men vil tro det er muligt at sette dem til en fancontroller så lenge rpm aflesning og gnd stadig er tilkoblet mach 2 controllerkortet.
#4 Min cpu udvikler ved mit nuværende oc omkring 100W varme... Mine evap temps kan ses i profil... Dog er evap temps ikke lig med cpu temps. Normalt er cpu temp efter mine erfaringer omkring 15-20 grader højere
#5 Nu ved jeg ikke helt hvilke mods der findes til dit mb. Men umiddelbart ville jeg sige VDimm er altid godt med mindre du har ram baseret på TCCD chips el lign.. Alternativt kan du købe en DDR booster. VDD (volt til chipset) Hjælper fsben en hel del opad... Dog er det vigtigt at sørge for god køling.. Spændinger over 1,8v kan ikke anbefales over lengre perioder. Andre stabilliseringsmods til fx vdimm eller vcore vil også hjælpe men ved ikke om sådanne finnes til dit board.
ok, jå blå er pænest, men det er ikke på lager, så det bliver orange eller grønt. jeg køber det ved studiedata.dk, da en komplet mach II koster 2500 for en ST og 3000kr for en mach II.
Det bestemmer du faktisk selv. Du behøver ikke forlænge Captube, hvis du vil have større kapacitet, men ellers ca. 1,5m. Den kan bare overfyldes, og så tilpasses så du opnår laveste evaptemp.