Tjah.
Jeg havde et X800SE (MSI RX800SE-TD256 - Det Woodgnome fik lov til at modde :00). Kortet clockede også rimelig godt. Fik det relativt langt op, uden at ramme noget loft.
Jeg har skrevet clocks og scores ned på min anden computer. Så jeg redigerer lige dette svar når jeg kommer hjem.
Kortet er 99,9% identisk med et tilsvarende X800Pro, XT el. XT PE. Eneste forskel er køler, clock, antal pipes og VIVO-chippen. Der er lavet lasercut på selve PGA-chippen. Den kan ses med det blåtte øje.
Køleren kan skiftes, kortet kan clockes og VIVO-chippen er fløjtende ligegyldig. Det er antallet af pipes, der gør det interessant.
Skal også nok uploade billeder af dén senere.
Kortet clocker aldeles hæderligt med standardkølingen, der ellers ikke er til at råbe hurra for. Dumme mig, fik ikke testet det ordentlig, inden Woodgnome fik lov til at lege *pille pille, fnitre gnistre fnitz, hovsa* med det.
Det skal retfærdigvis siges, at både Søren (WG) og jeg - vi studerer sammen, sådan et par galninge :00 - var med på det mod. Vi snakker sågar om at købe et nyt, og prøve en gang til.