#3 hvis de ikke kommer hjem mig billeder af boothbabes får de slet ikke lov at tage af sted ;) Men hvis du ikke kan vente med at kigge på damer så har du vel en surfer og det net der hører til? :e
Kom hjem med nogen fine artikler til os folkens. Hvis i undre jer over den lille fordrukne nisse der ligger og synger i bagrumet på vejen derned skal ikke ikke være bange, jeg bider næsten aldrig...
#0 vi glæder os allerede... hvem skal eneligt med der ned af crew´et ?
og gi os lige et par gode billeder af noget nyt som blir et Hit (i kunne jo eventuelt lave en kongurance hvor folk kunne stemme på hvilke dele de tror blir et hit :i ) .... :e
#2 boothbabes... :o savle savle savle....
Jeg vil sku med derned engang når man har tid/mulighed for det... :r
#8 --> Man har jo næsten tårer i øjnene når man tænker til tilbage på ATi-festen, selvfølgelig med fri øl - eller besøget i Müchener Halle, hvor Intel og ABit betalte gildet for vores vedkomne - det var kanont... :e
#10 --> Jeg faldt faktisk over et billede fra Münchener Bier Halle den anden dag - vi ser bare sjove ud - men Greforb er nok den der ser værst ud.... :00
#14 --> Sajmon kunne ikke engang drikke min bedstemor under.... :00 :e
#15 --> Jeg vil se, om jeg kan få smidt det i scanneren på et tidspunkt... - i øvrigt er følgende med på billedet her fra OC: HeO, Greforb, dig, og undertegnede... ;)
Hvis Stivmo er med på Cebit - har han ikke mulighed sådan lige - for at komme til en computer og bekræfte eller afkræfte om han har sendt en pakke - det hele går for stærkt dernede :(
Håber du kan vente til mandag eller onsdag hvornår han ellers kommer hjem :)