Hmmm, så havde ham fra min klasse squ nok ret med den MSN virus han snakkede om, lol...
Plejer ikke at hoppe på det med "hvis xxxxx@lort.com tilføjer dig så er det en virus", hører det aaaaalt for tit, lol...
Og de andre tror squ på det... :00
Hvad gør jeg så? Kigger lidt på den, og den email har aldrig eksisteret, ihvertfald ikke når jeg kigger efter den... :p
Meget siger også sig selv tiltider...
Fik fx engang en mail med et tysker navn fx Gerharl Schröder, også var mailen skrevet på engelsk, og han var ved at lave en liste over familiens fødselsdage, så jeg skulle bare trykke på linket nedenunder... :00 Jeg har slet ikke familie i Tyskland, og har aldrig set den email før, så i sådanne tilfælde siger det sig selv... Tror jeg har fået den 2 gange nu...
Så jeg vil anbefale det samme som amig0 siger, hvis du ikke snakker med én på MSN, men der pludselig dukker et vindue op, så spørg lige om han/hun er der... Hvis ikke, så luk det... Er han/hun der om man sidder og snakker, men IKKE lige har sagt noget med at man forresten lige skal have den her fil, men der pludselig dukker et link frem i vinduet, så spørg lige om din ven sendte det... Måske din ven skrev sammen med en anden og lige fik den virus som sender et link til sig selv til alle på ens MSN...
;)
Count_ZerO