-> Alle
Jeg kan fortælle, at jeg har døjet en del med min selvbyggede bærbare. Stikket i den, har drillet. Den har været lige ved at ryge ud af vinduet (2. etage@TekNat Basis AAU) op til flere gange.
Den gik ud i tide og utide. Stikket sad nemlig løst, på en sådan måde, at den skiftevis tappede batteriet men også samtidig ladede lidt.
Normalt vil ens computer begynde at beklage sig over mangel på strøm. Men... det gjorde min bare ikke. Så midt i det hele, kunne den finde på at gå ud. Den nåede slet ikke at fortælle mig, at den var løbet tør for strøm.
Mange eder og forbandelser har fløjet igennem luften. Og jeg har, endda op til flere gange, forsøgt at lodde stikket fast, voldbøje det, men lige lidt har det hjulpet.
så her i dag fik jeg nok. Jeg fandt nogle gamle højttalerstik frem. Pillede stikket ud og førte selv en ledning igennem og ud af "kabinettet". I enden af ledningen satte jeg så dette nye stik...
Tror I så ikke at der er en løs forbindelse i det også?! :00
Alt dette sad jeg og lavede oppe i grupperummet på AAU. Da den drillede igen, kom en af mine medstuderende med geniale forslag, at bruge nogle molexstik fra en Mist-blæser, der lå i grupperummet.
Så sagt, så gjort. Så, jeg kan nu prale af, at eje Danmarks eneste 19V@Molex-drevne bærbare computer :00
Jeg sidder faktisk og skriver dette svar på den nu. Når jeg kommer hjem, skiller jeg lortet ad igen, og ta'r nogle billeder til ære for folket.
Så kan I selv se, hvad dælen jeg snakker om ;) :p :00 :e
Peace! 8)