IT-butikken sucks

Diverse d.  10. marts. 2005, skrevet af Don Junker
Vist: 414 gange.

Don

Overclocker
Tilføjet:
10-03-2005 13:24:18
Svar/Indlæg:
6/3
Jeg bestilte for kort tid siden et abit av8 3rd eye bundkort hos it-butikken. Da jeg fik varen, var der påklistret en mærkat at varen havde været ude hos en anden kunde, og at det var blevet kontrolleret og var at betragte som ny......

MEN...da jeg åbnede manglede der skruer til montering i kabinet + at plasticen ved IDE stikkene var gået i stykker.
Jeg ringede straks for at brokke mig, men for at undgå forsendelsesbesvær valgte jeg at prøve at sætte det til. Det viste sig efter en dags besvær at kortet ikke virkede, hvorefter jeg måtte sende det retur. I returafdelingen var man relativ hurtig til at behandle sagen, og der blev givet en ny ordre til mig. MEN...kortet var naturligvis ikke på lager mere, så der ville gå 14 dage inden de fik det.
Jeg annulerede ordren og håber en af de nærmeste dage at få pengene retur. Dette inkluderer dog IKKE de omkring 150 kr der er brugt i fragt! ☹

Må indrømme at jeg fremover foretrækker at købe lokalt og betale en lille merpris. Ved ikke om det bare er mig som har følt mig dårligt behandlet af itbutikken, men når man bestiller en ny vare forventer man at FÅ en ny vare...som duer.

At vente 3 uger fra man har bestilt til man er i besiddelse af et funktionsdygtigt produkt er for lang tid, når de ovenikøbet reklamerede med at varen VAR på lager.

nå....trængte bare til at få det ud 🙂