dR-EsKiMo: Speeking of "nar" (hentyder til antal poster) :).
Jeg starter altid med høflige poster, i dette tilfælde ringede jeg til dem først (d. 16 el. 17/2), det tog "kun" omkring 25-35 minutter at komme igennem, og jeg blev bare spist af med "prøv igen i næste uge" (dette var efter 2 uger, hvor der ikke var sket en skid).
1. post skrev jeg så til support-mailen (d. 23/2), hvor jeg høfligt bad om en status.
2. post skrev jeg efter yderligere 2 dage, stadig i den høflige afdeling, hvor jeg igen-igen rykkede efter en status.
Her fik jeg svar samme dag (25/2), af en norsk (??) supporter fra SHG.NO (??), der svarede at de forventede svar fra forhandleren i næste uge (sidste uge).
Sidste mail sendte jeg så i tirsdags, nu ikke helt så høfligt længere (det synes jeg da bestemt heller ikke, de fortjener længere), hvor jeg gav dem besked om, at jeg ikke længere fandt mig i den behandling, de har givet mig, og forlangte at de sendte mig et nyt vandkølingssæt. Dette har de så stadig ikke svaret på.
IMO gør dette mig da ikke til en nar, og det er jo også let for et firma at være "flinke", så længe de bare tjener penge på kunden - det er først når man skal bruge support man virkelig finder ud af, hvor godt/skidt firmaet virkeligt er.
Jeg har da også haft gode oplevelser hos dem, men har også oplevet ligende situationer før (har haft et GFX-kort til rep. som også tog en krig at få tilbage - dog ikke så slemt som dette).