Superbruger
Tilføjet:
10-03-2005 19:09:18
Svar/Indlæg:
4/13
Hejsa :)
Så er mine dele fra DangerDen endelig kommet hjem. Det drejer sig om:
- TDX (Socket 478)
- Maze4 (i865/i875-chipset)
- Maze4 Acetal version (9800XT GPU)
- Black Ice Extreme III
- En hylens masse Tygon3603 slange
Jeg vil "bare" have plads til de tre vandblokke i mit kabinet der er et Antec Sonata (Radiator, pumpe og reservoir bliver externt).
Kabinettet er købt pga dets udseende så en udskiftning er kun absolut sidste udvej.
Nu er det ikke fordi der er alverdens plads i sådan et kabinet, og da jeg har en idé om at jeg nok ender med at købe en Acousti-pack for at fjerne resonans vil der nok blive endnu mindre af det med tiden.
Hvordan bærer i andre jer ad med at trække slanger rundt i jeres, til tider endnu mindre, kabinetter uden at slangerne knækker?!
Min umiddelbare tanke er at købe nogle L-stykker, så slangeføringen både bliver "pæn" og mere kompakt, men vil det slå flowet helt ihjel?
Har i andre forslag?
Det skal lige siges at kabinettet ikke er mod'et, så der er ingen vinduer i, så hvis løsningen bliver mindre køn, er det ikke verdens undergang :p
En anden lille detalje... Nogen idéer til hvor det er bedst at føre slangerne ud af kabinettet? Da jeg købte det tænkte jeg bare på at fjerne en PCI-bracket og føre dem den vej igennem... Overså bare en mindre detalje... Tygon har en OD på 19mm... Den er godt nok tyk :e
Der vil sikkert komme flere spørgsmål efterhånden, inden jeg er helt færdig... Men nu er jeg kommet så langt at jeg har fået købt de dyreste dele... Nu skal det gøres ordentligt, så jeg tager ingen chancer :)