PM-chikane på Overclocking.dk

Hyggehjørnet d.  10. marts. 2005, skrevet af 1_2_know
Vist: 244 gange.

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
10-03-2005 23:24:40
Svar/Indlæg:
3169/185
Jeg fik en sød lille PM, som jeg altså ikke kan nænne at lade være med at dele med jer... Bemærk det IKKE er RE på noget som helst... Faldt nær ned af stolen, da den kom som et lyn fra en klar himmel, har lavet math hele dagen da jeg har stor aflevering imorgen...

http://bigup.peecee.lir.dk/vie...

Og en gammel besked

Tror den øverste af dem er udløst af mit reply til den han skrev her:

^^ Svarede det med

Hvor vil du hen søde ven?

- fra: http://www.hardware-test.dk/oc...

- Altså... Har hørt en engang sige "man prøver at fornærme den man elsker" - Men håber fandeme ikke en 13 årig dreng er faldet for mig...

Har sendt den pågældende person en PM angående hvilken beskyldning det drejer sig om... Venter spændt på reply, men dette kan jeg ikke lade være med at offentliggøre... Ved godt man ikke bør vise PM's - men det der er overgreb... Føler mig dog på ingen måder truet IMO ;)

Mvh. 12k

PS: Hvorfor gidder folk blive så sure på andre, er spild af energi?

Kan ikke lige komme på hvilken tråd der ellers skulle være tale om... Iøvrigt angriber jeg sjældent folk online, og gør jeg det er det over IRC og ikke noget et fora skal plages med...
Hehe... Den skal ikke tolkes som jeg gør det IRL hellere, for det er ikke tilfælde :i ;)

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
10-03-2005 23:31:40
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Det er vist ikke hele sandheden det der ;)

Kan tydeligt huske, at du skrev noget i retningen af:

"NoNig måske, eller The Leader" - som svar på #10.

Godt edit for øvrig, i #23 til "Hvor vil du hen søde ven?" :00

Hatten af for det. Og hvad vil du så med den her tråd? Stille 'The Leader' i et dårligt lys, blot fordi at han ikke vil finde sig i dine insinueringer?!

Tror at både Sajmon og jeg, kan finde ret så kreative PM og IRQ-logs frem fra dig. Hvor du tydeligt udviser den samme form for modenhed du udviser her.

Hvis du tror, uden videre beviser, at 'the leader' skrev #10 i den tråd du selv linker til, er du jo med "mit reply til den han skrev her" godt og grundig selv på vej.

På dansk siger vi:
"mat.", "fandme" og "gider".

Er i øvrig rimelig enig med #10 i den tråd du linker til. Men det er en anden sag... :l

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
10-03-2005 23:34:19
Svar/Indlæg:
3169/185
Du er admin, du kan tjekke det...

Har skam ikke lavet edit :)

NoNig, har jeg snakket med dig over IRC lige pt.?

Sajmon har nogle ja, såvel som jeg ;)
Men de handler ikke om ting der vedrøre andre end os.

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
10-03-2005 23:38:55
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #2

Jeg kan tjekke det, og se, at du har redigeret dit indlæg ;) Dygtig dreng. Det skulle lige passe til din hetz? :00

Og nej. Har heldigvis ikke haft fornøjelsen af at snakke med dig, via IRC for nylig. Det må du lade andre om at kløjes med den belastning.

Og sjovt så privat du er, i dine samtaler med Sajmon. Ellers en skam. Så ville kan nemt kunne gennemskue dit lille spil. Men nå nej, det tjener jo ikke dit formål hér.

Nå. Hvad har du så kørende med 'The Leader' siden han blev så tosset?

Eller, nå nej. Han overfaldt vel bare lille uskyldige dig, heeelt uden grund? :00

En anden ting: Hvorfor vedrører jeres samtaler, om dine bagtalelser af mig, ikke jeg selv? Det er måske noget du vil holde hemmelig for dig selv? Eller afslører du tilfældige udklip, når de tjener dig bedst.

Kom nu 12k, giv os vished... :l

The

Elitebruger
Tilføjet:
10-03-2005 23:40:03
Svar/Indlæg:
2651/179
-->#2

Jeg fik Rømer til at slette det hvilket jeg har ret til, bland ham uden om !

Kan ikke se hvad meningen er med dine beskyldninger samt denne tråd er.

Mvh.

Polarfar

Senior Skribent
Tilføjet:
10-03-2005 23:47:04
Svar/Indlæg:
2309/846
tænk at nogen gider spilde et sekund på sådan en gang sandkasseniveau-plidderpladder......skam jer drenge...helt ærligt.

Der er noget der hedder at man kan være enige om at være ueninge.
Og der er røvhuller på begge sider af hegnet....kom videre. :l

Myth

Elitebruger
Tilføjet:
10-03-2005 23:58:24
Svar/Indlæg:
675/55
Jeg må nok indrømme at jeg er lidt forundret over at tvivlen ikke kommer nogen til gode herinde mere.. stemningen er blevet til tider meget træls! Jeg kan tydligt huske for en måned eller 2 siden, hvor NOGLE startede en hetz mod #0 fordi de mente han ikke havde det HW han faktisk kunne fremvise kvitteringer på i sidste ende.. og nu sådan en her..

Der er måske noget historie imellem 12k og nogle folk herinde.. men havde da gerne set at en admin som #1 i det mindste forsøgte at være neutral, og ikke bare smider brænde på bålet..

SUK er det eneste jeg vil sige til det.. OC var engang et hyggeligt sted, med godmodige drillerier osv.. men damn... SUK

Kingu

Elitebruger
Tilføjet:
11-03-2005 00:12:38
Svar/Indlæg:
839/19
Jeg kan kun tilslutte mig Myth..
Stemningen her på OC er godt nok ikke hvad den har været, og det er da blevet værre.
Jeg kigger efterhånden ikke særlig meget på OC mere, og når man så falder over sådan en tråd her hvor folk er sådan efter hinanden får man endnu mindre lyst til at kigge forbi.

Come on folkens, kan vi ikke få den gode stemning tilbage, og skulle der være noget, så tal da pænt til hinanden. Det er stadig tilladt at være diplomatisk. Kan man ikke lide en person vil jeg da mene at man så bare kigger den anden vej, og undgår vedkommende. I sær admins og moderatoere bør i min bog være neutrale, og prøve på at skabe en venligt miljø.

/Kingu