Elitebruger
Tilføjet:
10-03-2005 23:48:23
Svar/Indlæg:
2620/327
Bare lige, så folk kan lære af min fejl/naivitet/dumhed:
Jeg købte for ca. 3 uger siden en MX510 af en bruger herinde - troede jeg. For selvom jeg har overført pengene for den, har jeg aldrig fået nogen mus fra vedkommende, som kaldte sig 50V5.
I bagklogskabens lys kan jeg så også se, at han ikke er fast bruger her, havde åbenbart bare oprettet en profil til formålet, for han har kun skrevet det ene indlæg og har ikke været logget ind siden, handelen foregik pr. mail.
Men anyway, fuskerens navn er Casper Kjær, fra Ålborg, casper_venice@hotmail.com. Jeg vil bare lige advare mod ham, og så ellers generelt råde folk til kun at handle med faste brugere herinde - det gør jeg ihvertfald selv fra nu af (så kan jeg lære det). Jeg har søgt lidt efter ham på goggle, og så vidt jeg kan se, har han lavet samme trick andre steder.
Nogen, der eventuelt kender ham, og ved om han selv eller nogen tæt på ham er død fornylig? Hvilket kunne være en undskyldning for ikke engang at svare på de mails, jeg har sendt...
Og jeg gider ikke høre nogen kommentarer om, at jeg har været snotdum, for det ved jeg godt! :)