Jeps, der er plads til 3 std. ATX boards i kabinettet. Bygger det selv.
#alle
Har virkelig været ude og kigge (på mit fede analoge 56.6 modem!) og kan ski ikke finde et Asus 6800GT 128Mb til PCI-E (MB kan ikke æde AGP).
Tror jeg starter med af købe et billigt Aopen Aeolus 6600GT-DV128 kort, vil så om et par uger supplere med et mere af samme slags sådan bare for at speede tingene lidt op.
Flere i forumet vil sikket undre sig over hvad fanden jeg har gang i, men den er god nok... Jeg er total sindsforviret🙂 Er i fuld krig med at bygge mig en lille vandkølet maskine med 3 MB. De 2 af dem ligger fast på Asus A8N-SLI-Delux. Det board der skal køre de grafisk tunge prog. (ikke så meget games) vil jeg bygge sidst (for så mest for kronerne) men vil blive garneret med AMD (X,XGHz) FX CPU. Det lette Asus-board skal jeg kun bruge til kontor-brug og så kan det stå og høvle lidt opgaver der ikke haster igennem når der er tid. Det sidste board skal bruges til (mail og web) -server og samlingspunktet for alle computerne i hele huset (7 i alt). Stort set alle dele i de 3 boards jeg vil have med at gøre vil blive sat i et kabinet for sig selv. Alle HDD vil få sit eget kabinet, og sidste men ikke mindst så vil alle optiske drev, stik og lydkort mm. være i det sidste kabinet (19" rack) .... Men meget mere om det senere. Nu skal jeg de næste 4-5 dage lige have det første board op og køre først🙂
//Beach