Mange tak Så blev den færdig, overvejede at hente beta i går, da jeg har lidt problemer med den nuværende 66,93 Så skal den hentes på mandag (har modem, ja ved godt jeg ikke er rigtigt nørd, men vil hellere have bærbar end adsl, i 4-5 måneder!)
Open Issues in Version 71.84: As with every released driver, version 71.84 of the Release 70 driver has open issues and enhancement requests associated with it. What follows is a list of issues that are either not fixed or not implemented in this version. Some problems listed may not have been thoroughly investigated and, in fact, may not be NVIDIA issues. Others will have workaround solutions. GeForce 6 Series, SLI: Overclocking using Coolbits does not work when SLI mode is enabled. This issue will be fixed in the next driver release. GeForce 6800: The ʹTemperature Settingsʹ in the Display Properties reports an approximately 20% higher temperature than with the previous driver version. This issue will be fixed in the next driver release.
#7 i følge det du linker til så er det 71.84 der virker bedst... det påstår de i vært fald... jeg har kun selv prøvet alle ældre end den jeg køre med nu 71.84 og jeg har ingen problemer haft med den her 71.84 hvorimod at den før den her gav mig storer problemer li som 69.93 gjorde. :(
#11 ja men nu er 3D-marks jo heller ikke alt vel... ;)
det nytter jo ikke noget hvis man får 500priont mere i en test og så kortet med den driver ikke kan klare at køre spil vel... så sytes jeg i vært fald at det har været en dyr invistering for et 6800Ultra. :p