Superbruger
Tilføjet:
13-03-2005 17:43:18
Svar/Indlæg:
909/40
Jeg har jeg fået et MSI K8N Neo2 og en CM Hyper6. Jeg synes dog at temperaturen er alt for høj, og det er ikke ligetil at smide fingrene på profilen for at mærke om det nu passer...
Temperaturen svinger meget...Men jeg synes dog stadig det er vldt at min winnie ligger på 49 grader ved full-load std Vcore (1.400v).... Da jeg kørte med min xp-120 på mit A8V, var det fandme max. temp ved 1.600vCore.. :l
Blæseren på Hyper6 kører næsten ved de laveste omdrejninger, da min 120mm papst + en fanducht ikke lige kunne være der. Det er self standart blæseren der sidder på... Hvis jeg skruer helt op for omdrejninger på alle blæserne så falder temp kun 4 grader, så det kan det jo heller ikke være.... Måler kortet forkert, elelr sidder køleren ikke ordentlig fast?
Jeg kan bare ikke rigtigt se hvordan man kan montere køleren forkert, da den kun kan sættes fast på en måde, og synes der er fin kontakt mellem køler + cpu... Kan det være for meget kølepasta, selvom jeg synes jeg passede meget godt på med det?
Håber der er nogle der kan hjælpe