Høretelefoner til max ca. 500kr

Diverse d.  14. marts. 2005, skrevet af beatmore
Vist: 461 gange.

beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-03-2005 00:02:02
Svar/Indlæg:
3943/44
Da der nu alligevel er ved at gå hifi-klubben i den! kunne jeg jo ligeså godt fyre mit hifi spørgsmål af jeg mangler et par gode høre telefoner, de skal primært bruges til Minidisk/mp3 og så til min computer, de må max koste omkring 500 kr.

Har selv kikket lidt på Sehnheiser 437 og 497 mener jeg, begge primært til portable

Men ved sku ikke så meget om hvilke det skal være, dog skal det være kopper, gerne lukkede (men de er vist en del dyrer!)
Men skal have dem snart, da det bedste jeg har er et par MX400 (ikke at de er dårlige, men det er jo in-ear, med de begrænsninger det har!)

beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2005 15:41:43
Svar/Indlæg:
3943/44
For ikke så lang tid siden kom diverse på forsiden, og folk svarede, men det er forbi, jeg lagde den her, da alle de andre Hifi spørgsmål, lagde under Pc-hardware-diverse, men det syntes jeg måske var lidt forkert, troede stadigt at det diverse kom på forsiden! og så havde det været ligemeget!



YourownMamma!
 
Superbruger
Tilføjet:
19-03-2005 23:20:55
Svar/Indlæg:
336/67
hmm... til gaming kan jeg anbefale Typhoon Bass Vibration Headset
http://edbpriser.dk/Listprices...

det er billigt og godt!



1_2_know
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-03-2005 16:59:56
Svar/Indlæg:
3169/185
Køb sennheisers 400-serie og bliv depri :P

De er åbne, og folk omkring dig høre det næsten ligeså højt som dig, de er alt for små til at give "w0w" effekten....
Smid lidt mere og få fingrene i HD 270 eller HD 280.. :|

Og selvom folk herinde bliver sure når jeg siger der altså findes bedre sider til diverse ting giver jeg det et shot....
I forbindelse med lyd bør du kigge på www.audioreview.com

Vil du ikke helt op på de 900, så er HD515 et billigt alternativ, synes dog der er langt fra dem og så til de rigtige...
Sad og lavede en lang lydtest, og skrev faktisk et review på siden her, men var kort inden min profil blev slettet, så kan du ikke se ;) - Synes at mine hørebøffer performer bedre end HD600 og HD650 - samme lyd i mine øre, forskel på ting - men kan udlignes via forstærker indstillinger, dog er mine lukkede hvilket gør jeg fortrækker dem - dvs. tager jeg mine på i en bus, selv uden lyd, kan jeg ikke høre hvis der sidder en børnehave i bussen, dog peger mange af dem :P - for de ser rimlig voldsomme ud, hehe..

HD250II er de bedste hørebøffer du kan få overhovedet... Men sidder underligt og kræver et kraftværk at drive... 300 Ohm impedans - wow :D
- Men lyden, er unik...
(først testet dem efter testen)

- Dog kunne det være fordi jeg iflg. et lille program jeg har hentet kun kan høre til 17500Hz, men har jeg så efterfølgende fået afvide er meget normalt... Kan høre meget dybere bass end det normale menneske :D - Derfor er det nok optimalt med de 8Hz som mine hørebøffer levere (lydkort til 10) - kan høre 13Hz, mod et normalt 20Hz - normal max er lige pt. 20000Hz iflg. min fysikbog, men ingen jeg har snakket med der har testet det program der har hørt noget ved over 18250 Hz :P

Mvh. 12k

PS: Jeg er mere glad for mine hørebøffer end min computer, og mange folk herinde hader mig fordi jeg er så glad for min nykøbte computer / fordi jeg skrev så meget om den lige første månede den var kørende ;) *Janteloven længe leve*
- Jeg er totalt "audiofil"

#2
Hehe, har prøvet de hørebøffer da jeg sad til lan, lol de er grinern :D - Men, lyden er altså ikke i sennheiser klassen ;)



Frank40252351
 
Overclocker
Tilføjet:
20-03-2005 20:20:22
Svar/Indlæg:
7/3
Icemat siberia ... er rigtig gode synes jeg selv, koster 384 kr med porte.

http://www.edbpriser.dk/Listpr...

Har selv disse høretelefoner og kan kun anbefale dem.



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
20-03-2005 23:22:07
Svar/Indlæg:
14079/622
JEg ville tage Sannheiser pc150 tror jeg..



beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2005 20:02:55
Svar/Indlæg:
3943/44
Senheiser 212pro - de er fine - koster ca. 500 kroner i dk. (kan fåes til 450 på nettet - men så er der 50 kroner i porto)

og de er lukkede

Købte mine i en grænse shop til 395 med dankort gebyr