Nu har der lige været en tråd omkring høretelefoner, som jeg fandet meget interessant. Men hvad headsets til gaming ?? Er der nogen som kan foreslå noget godt i den retning. Mikrofonen skal også være god.
Hmm... tja der er vist en del der har Senheisser PC150 ;) men jeg må holde mig til min plantronics A90 de er fandme super... de bedste jeg har... har haft dem i snart 3 år ;) men jeg har jo ikke prøvet senheisser :D men jeg holder mig til plantronics... http://www.plantronics.com/med...
#16. Prøv at skrive til Faint-D herinde fra, han har sådan et så vidt jeg ved.. Spillede i clan med ham ;) Vi fik 25% på alle HS fra den side du linker til :e
Jeg har også haft Plantronics som jeg var meget glade for. Da de var slidt op valgte jeg så de Senheisser jeg har i dag (PC150) og det har jeg absolut ikke fortrudt.
Du skal dog være opmærksom på at selve "skålen" til øret er meget lille og der er altså ikke tale om en lukket kop som billedet måske kan give indtryk af. Hvis du foretrækker lukkede ørebøffer skal du finde et andet headset.