Jeg har fået en ny AMD CPU på mit nye ABit AN7 bundkort. Det er en Barton XP3200+ fsb 200. Men både BIOS og win siger unknown CPU type, og det fatter jeg ik. Jeg har både prøvet CPU-Z, CBID og AMD's eget program CPUID. Det ligger screen-shots i min profil. Hvad mener i er galt, jeg har opdateret BIOS på bundkortet.
#3 Hvis du checker screenshots i hans profil, så kan du se at den allerede står til 11 ;)
AN7 kan også godt godkende den selvom multien står forkert... Det eneste jeg har prøvet mit AN7 ikke vil genkende er mobile-CPU'er...
[edit] #0 Kan du ikke checke om der er et lille klistermærke på CPU'en hvor steppingen kunne stå? For så er det nemt at finde ud af om du er blevet snydt, medmindre det selvfølgelig er byttet om eller forfalsket...
Har også prøvet med everest nu, screenshot ligger i profil. BIOS har automatisk sat alle indstillinger, og den står til 11x200, som der også står i programmerne. Der er ikke noget klistermærke på CPU'en, den ser ud som på dette billede:
Skal jeg kontakte butikken og høre om de har fået uoriginale CPU'er?
Jeg har skrevet med dem jeg købte den af, og de bad om at jeg sendte den til RMA, så det er gjort nu, så må vi se hvad der sker. Bare pisse ørgeligt det er over påsken, så tager det ekstra lang tid.