Min com genstarter.

Diverse d.  15. marts. 2005, skrevet af Sir D_Devil
Vist: 145 gange.

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2005 15:17:15
Svar/Indlæg:
2872/90
Har et pisse irriterende problem.. en kammerat synes lige han skulle installere en program(gamejack 4) uden at få lov af migx)

her kommer så det irriternde, når jeg så prøver at fjerne det i tilføj og fjern programmer så når den kun halvvejs også genstarter min pc.. prøvede det så 5 gange mere men med samme resultalt. Så prøvede jeg at starte op i fejlsikret tilstand men nu kan man slet ik se gamejack 4 inde i tilføj og fjern programmer... x( så vil lige høre om i ku hjælpe mig, og om det er på tide at slå sin kammarat med mit bat????

på forhånd tak :e

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2005 15:31:10
Svar/Indlæg:
6624/113
Jeg ville sige til ham at han kan være så venlig at fjerne det uden at det får andre konsekvenser for din PC - ellers må han jo betale en tekniker for at geninstallere windows og alle programmer...

Eller osse ville jeg tæve ham. Folk skal bare fatte at de skal holde snitterne for sig selv eller bøde for det. Min tolerance er bare lig NUL i det tilfælde....

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2005 15:46:24
Svar/Indlæg:
2872/90
så du vil mene det er på tide at tage battet frem og gi ham en røvfuld??? :e

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
16-03-2005 18:52:15
Svar/Indlæg:
4230/89
#2 det tror jeg vidst godt du kan gøre :l :o :00 :p :e

Elpærer

Overclocker
Tilføjet:
18-03-2005 08:32:34
Svar/Indlæg:
58/21
Hej Sir D_Devil

Jeg har 3 mulige løsninger på dit problem:

1) Prøv at søge efter programmet i start --> søg --> alle filer og mapper. Der burde komme en masse frem, som du kan slette.

2) Derefter gå ind i registreringsdatabasen og tryk Ctrl + b (dermed kan du søge..) Skriv programmet og søg løs. Bliv ved med at søge indtil der ikke er flere tråde med programmets navn. NB Hvis du ikke er sikker på, om den fundne tråd hører til programmet, SÅ LAD VÆRE MED AT SLETTE DEN.DEN KAN VÆRE EN VIGTIG!!! :e

3) Ellers foretag en system gendannelse fra en dato FØR omtalte program blev installeret.

Jeg håber noget af dette kan hjælpe dig.... Ellers er det nok kun en formatering der kan hjælpe :(