De er temperatur styret, og jeg vil gerne kunne kontrollere dem med min blæser styring, hvordan fjerner jeg det...evt. så man kan sætte det til igen senere...
Har en go idé til hvordan det skal klares, men vil gerne lige høre, inden jeg "klipper" ;) ...
Du skal bare kortslutte de to ben på temperaturføleren, således at strømmen løber uden om den. Det kan du gøre ved at vikle noget ledende, f.eks. ståltråd eller lignende omkring benene. Det kan dog være vanskeligt at gøre det på denne blæser da føleren er monteret helt inde ved motoren. Men du kan også bare klippe den af og så lave en kortslutning med en klat loddetin.
Jeg har også disse Artic-fans, jeg klippede bare kun tempføler af, og satte ledningerne sammen! - det skal siges at de larmer en del, når de kører max (mener jeg, har meget lav støj terskel!)
Ja mente også det var nok...at fjerne den lille grønne. Synes bare ikke de blæser nok som standard (især den som smækker luft ud af kabi, de føleren jo så sidder mod kabi's yderside...)...og jeg har en blæser styring til at sørge for at de ikke larmer.