#36 - Det er skidesurt at bruge tid på det, som i dit tilfælde - men redaktionen på oc.dk har en hulens masse at se til - og så er det skideærgerligt at du lige smuttede i svinget. Jeg har gjort Lockheed opmærksom på problemet, og jeg er sikker på han kan få dig og din artikel presset ind i programmet, hvis du smider ham en PM. Det er jer brugere, som er vores "levebrød" - og som følge heraf, skal der nusses om jer. :D
#ALLE:
<b>Diskussionen med de 18 år :</b> Det er et urokkeligt faktum at alder sjældent er et bevis på modenhed - eller vice versa. MEN kigger vi statistisk på det, er alderen lig med seriøsitet og dedikation, som er 2 ting vi leder efter i en skribent. Det skal med andre ord være folk der står inde for deres beslutninger i mod- og medvind, ellers er de ikke interessante.
<b>Til dem der mener at vi skal vente 1 uge til xx måneder, kan jeg kun sige : Der kan 24/7/365 sendes en uopfordret ansøgning til redaktionen - i dette tilfælde lockheed@overclocking.dk . Hold jer ABSOLUT ikke tilbage bare fordi vi ikke søger!!</b>
<b>Viden omkring emnet :</b> Jamen det er absolut ikke en dårlig ting at vide en masse om grafikkort, RAM eller bundkort - dog er det LANGT LANGT vigtigere at man er villig til at suge viden til sig og indgå som en medspiller i det OC'ske team på de vilkår der nu er.
At være skribent, handler jo ikke bare om at jabbe en masse forhåndsviden af sig - men at kunne sætte ting op i forhold til hinanden, at kunne udtrykke ens mening på en forståelig måde, samt have en interesse i det man laver. Det arbejde man laver, i form af artikler, skal være lige så meget en lærerig oplevelse, som det skal være teknisk kvalificeret. Se det som en chance for at kunne danne sig en mening om ting - kun ved at bruge tid, og ikke penge på det.
<b>Tidsforbrug :</b> Det tager xx timer at lave en test af RAM, bundkort eller whatever det nu er. Hvor meget man går i dybden og hvor meget hardwaren interesserer en, er nok det der mest bestemmer hvor lang tid der går.
Jeg kan personligt kun svare for test af RAM, og det går der ca 1-1½ times effektivt arbejde med. Skal man overclocke, så er man mere eller mindre bundet foran maskinen en 3-4 timers tid, som mest går med genstart - OC - memtest - genstart - OC - memtest osv osv til grænsen er fundet.
I det tilfælde, er det selvfølgelig et krav at man enten selv har, eller kan få udleveret bundkort / CPU som kan udnytte og helst voldtage de RAM man nu tester. Vi har efterhånden en del referenceprodukter, som indgår i testbænke til forskellige ting, så jeg tror ikke jeg har sagt for meget, når jeg siger at der er en ret fed chance for at man får en testbænk udleveret til det. Der skal jo ikke være 10 forskellige mennesker som skal teste RAM - men kun en specifik. Så skal han også have de bedste forhold at gøre det under, som er fysisk muligt.