Hjælp til indkøb.

Om siden d.  18. marts. 2005, skrevet af Anti-Pjerrot
Vist: 218 gange.

Anti-Pjerrot

Elitebruger
Tilføjet:
18-03-2005 00:14:51
Svar/Indlæg:
2126/135
Jeg har her på det sidste brugt Edbpriser.dk's indkøbsliste, og jeg syntes faktisk den er en god hjælp.

Så jeg vil bare oplyse til dem der måske ikke var klar over det - At det er en funktion på Edbpriser.dk som gør det nemmere at købe flere varer over nettet - Og der samtidig tager højde for fragtgebyret osv når man handler flere steder...

Det virker sådan, at man opretter en "liste" ved at klikke på den knap der hedder "min indkøbsliste" og herefter giver den et navn - Så kan man ved en vare man finder til føje den til den liste ved at klikke på "Tilføj til indkøbslisten"

Selvom der nok er mange der kender funktionen, ville jeg bare gøre dem der ikke gjorde opmærksom herpå.

Det er så gjort - God fornøjelse! ;)

Abild

Elitebruger
Tilføjet:
18-03-2005 00:17:57
Svar/Indlæg:
1287/32
Jeps... Den feature er virkelig genial Specielt når man skal lave et tilbud til andre. Tideligere har jeg sat alle varene ind i excel. Nu kan jeg bare smide et screenshot fra edb prisers indkøbskurv :D
Opdagede den selv for en måneds tid siden :)

Anti-Pjerrot

Elitebruger
Tilføjet:
18-03-2005 00:22:56
Svar/Indlæg:
2126/135
Det jeg syntes er bedst - er at du kan samle et setup - og bruge lang tid på at finde de rigtige dele, bytte ud, følge prisudviklingen osv.

Jeg har gået og samlet et system gennem snart 2 mdr. og bytter ofte noget ud - når jeg herinde har spurgt om der var noget der var bedre - Indkøbslisten gemmer jo ens valg, og hver gang jeg sætter mig ved computeren kigger jeg lige på priserne.

Det er jo altid rart nå de falder :D