Spyware har ændret windows?

Software d.  19. marts. 2005, skrevet af The Clouder
Vist: 183 gange.

The

Superbruger
Tilføjet:
19-03-2005 18:37:45
Svar/Indlæg:
438/66
Hey..

Jeg har været ude for et tilfælde hvor jeg kom ind på en hjemmeside, hvor der kom en masse Pop-up's som jeg så lukkede ned, men til sidst kom en op hvor der stod at jeg skulle trykke "Yes" hvis jeg ville videre men den boks kunne jeg kun lukke ned eller trykke Ok, og af refleks trykkede jeg så Ok, men da jeg havde gjort det gik den i blå skærm og der stod en masse, det lignede lidt en windows-fejl, jeg lod den stå til den var på 100% og så gik den i den hvor den tjekker efter fejl, og der fandt den 2 som den rettede, så troede jeg det var ovre, da login skærmen så normal ud, men da jeg kom ind på min bruger var der blå baggrund og i midten var det rødt og der stod "DANGER SPYWARE!" og så startede det forfra med at den gik i den der Fejl-i-windows blå skærm..
Jeg prøvede så at slukke og så starte i fejl sikret tilstand så kunne jeg godt, og jeg kørte så en gang Ad-Aware SE Personal, den fjernede en del, så prøvede jeg at starte i normal men baggrunden var der stadig dog lukker den ikke ned men jeg kan ikke ændre baggrunden fordi jeg ikke kan trykke højreklik på skrivebordet, jeg ville så scanne med windows egen scan på C men jeg kan heller ikke højreklikke der..

Så nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre..
Jeg fik ingen Windows-CD med til computeren da det hele var installeret osv. men jeg kan prøve at låne min storesøsters kæreste's CD men der går nok en uge og tror sq ikke jeg kan vente så længe så jeg håber i kan hjælpe!

Mvh.
The Clouder

Tak på forhånd!