RMA ved Shag.

Hyggehjørnet d.  21. marts. 2005, skrevet af xzipet
Vist: 404 gange.

xzipet
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-03-2005 22:43:53
Svar/Indlæg:
378/136
Hej gutter.

Jeg ville bare høre om der er nogen der har erfaringer med RMA hos Shag.

Jeg skal nemlig have et mobo til RMA i morgen, så vis der er nogen der ved om det er et sted, hvor det går forholdsvis hurtig eller det modsatte.

Det kunne da være rart at høre, hvad jeg skulle forvente og om jeg bare skal sætte mig ned og vente i lang tid.

xzipet

Urzahil
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-03-2005 22:56:24
Svar/Indlæg:
112/14
RMA ved Shag :e :e :00

LOL



Fiddoo
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-03-2005 22:56:57
Svar/Indlæg:
1293/104
Det har jeg ! Købte for 3 uger siden et MSI K8N neo 2. Det kørte fint i 3 dage. Derefter døede det spontant, uden forklaring. Skrev forløbet ned på et stykke papir, præcis hvad der var sket og beskrev fejlen, vedlagde kopi af faktura med kvittering. 5 dage senere modtog jeg et spritnyt kort, som kører i dette øjeblik. De er nogen sjuskehoveder til at pakke ind, men deres rma kan jeg sgu ikke sætte en finger på :)



Polarfar
 
Senior Skribent
Tilføjet:
22-03-2005 01:21:08
Svar/Indlæg:
2309/846
ÆH...hvis det er SHG du mener så er de helt OK.
Har haft en 3-4 RMA'er på et år med forskelligt grej uden problemer.

:)



petite_machine
 
Superbruger
Tilføjet:
22-03-2005 01:58:56
Svar/Indlæg:
438/54
#3

Det er det garenteret ikke, når manden nu skriver SHAG!!!!



Illisher
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-03-2005 02:19:16
Svar/Indlæg:
2664/97
1# :00 hvor ligger det sjove lige i det?

3# folk har MEGET blandet oplevelser med dem, og jeg har desværre kun dårlige :(

4# nemlig :p




Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-03-2005 02:35:22
Svar/Indlæg:
3385/80
Tja, fik en gang ombyttet et defekt NF7-S efter 1 måned, og fik et brugt tilbage.. Det fik de så direkte tilbage, og de påstod selvf. at det var et nyt. Fik kæmpet mig frem til et nyt bundkort, og siden har jeg ikke handlet hos dem!

Så de er godt og grundigt blacklistet hos mig.



Alco
 
Superbruger
Tilføjet:
22-03-2005 03:48:20
Svar/Indlæg:
322/30
Jeg har nu også kun dårlige erfaringer med dem. Handler der ikke, medmindre det virkelig er nødvendigt.



legebarN
 
Superbruger
Tilføjet:
22-03-2005 10:48:56
Svar/Indlæg:
487/59
Har også dårlige erfaringer. Sendte dem et bundkort, og grundet min distræthed og begyndenden demens fik jeg smidt T&T-nummeret væk.
De kære folk hos SHAG var hverken hjælpsomme eller fandt nogensinde kortet.



legebarN
 
Superbruger
Tilføjet:
22-03-2005 10:49:26
Svar/Indlæg:
487/59
Og mig pointe var bare at de er blacklisted hos mig, men kan se jeg ikke er den eneste.



Fiddoo
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-03-2005 11:46:49
Svar/Indlæg:
1293/104
Vil lige bemærke: Selv om jeg var "heldig" med min rma, køber jeg ikke der igen. De er simpelthen for dårlige til at pakke varene ind. Et lag brunt papir var alt hvad der var omkring æsken med bundkortet.



Silent
 
Skribent
Tilføjet:
22-03-2005 11:59:24
Svar/Indlæg:
3223/205
-> #0 Har kun gode erfaringer med dem, købt et NF7-S som viste sig at være defekt ved ankomst + der manglede en PATA->SATA omformer, oprettede en RMA sendte boardet afsted et par dage efter jeg var 110% sikker på at det var defekt.

Da Shag havde modtaget boardet, sendte de et nyt afsted samme dag.

Såå ikke noget brok for mig.




xzipet
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-03-2005 17:01:37
Svar/Indlæg:
378/136
ok, det var da blandet meninger og Shag, mest dårlige, når men jeg må da bare vente og se hvad der sker med min RMA. Håber da det går bedre end nogen af jeres tidligere RMA sager hos dem.

xzipet