SHG rma

Hyggehjørnet d.  22. marts. 2005, skrevet af System
Vist: 158 gange.

System
 
Overclocker
Tilføjet:
22-03-2005 14:09:45
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej.

Jeg købte i sin tid en WD extern harddisk 250 Gb med kortlæser, kørte fint i ca. 6 måneder da strømforsyningen pludselig begyndte at flippe ud, nå tænkte jeg det er jo kun en lille ting der bare skal ombyttes til en der virker (troede jeg)

Strømforsyningen blev modtaget af SHG d. 31/11/04 da der er gået 14 dage får jeg en mail hvor der står at de skal bruge harddisken, jeg beslutter at ringe til dem for at få en forklaring på dette, det vil ifølge SHG tage lang tid hvis ikke de også sender harddisken retur ?????
mage til tåbelighed har jeg ikke hørt længe, det er for pokker ikke disken der fejler noget og hvad med alle de data der ligger på disken, beklager siger SHG sådan er det bare du får en ny, at alle de data der er lavet backup af samt personlige data vil gå tabt er dem ligegyldig , jeg prøver at argumetere for den mangel på logik det er uden held, jeg får samme svar hele tiden "næsten som at tale til en robot" jeg begynder nu at snakke om forbrugerklage m.m
og får så at vide at så vil det tage rigtig lang tid.

Jeg ringer da også til forbrugerklagenævnet uden det store held, de kan ikke bidrage med noget .

Jeg skriver på EDB priser på varen at faren ved at købe en sådan disk såfremt strømforsyningen ryger ryger dine data også ikke lige hvad men forventer sker vel ?

Jeg venter på at modtage en mail fra EDB priser så min kommentar bliver synlig, hvad sker der ? ingenting!!
jeg skriver derefter på EDB priser forum , det skrevne forsvinder på "mystisk" vis meget hurtig, det giver hvis stof til en hvis eftertanke.

Jeg har endnu ikke fået noget svar fra SHG om hvor lang tid de endnu vil lade gå, men de er vel også ligeglade.

Hvad mener i ?
nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-03-2005 14:51:17
Svar/Indlæg:
687/9
mener ik rigtigt jeg kan se problemet... de siger du får en ny disk, så tag da backup og kom videre i livet :)



Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-03-2005 16:03:33
Svar/Indlæg:
4954/69
Kan heller ikke se problemet..