jeg har lige smidt et af aqua computer`s aquagrafx 6800 på mit 6800GT kort og det virker glimmerende,og den skulle osse passe på et ultrakort! og man mister ikke en PCI slot med det kølehoved :)
halløj. Har selv lige monteret et sådan kølehoved på mit GT. Der er dog lige en lille ting du skal være opmærksom på hvis du bruger blød slange. Med alm. lige studser vil slangere komme til at sidde presset op imod siden af kabinettet, og der kan være fare for de knækker sammen... Så enten vinkelstudser (DER ER GRIMME!!!) eller nogle sprecielle vinkelstudser AC fremstiller specielt til denne køler. Tjek min profil. Men vær opmærksom på at studiedata ikke har planer om at tage nogle hjem foreløbig (Det var hvad de skrev... x( !!) Så har købt mine i østrig.. Ellers er det klart en køler jeg vil anbefale! Den er forresten også kommet i en 2. rev. Som studiedata vidst heller ikke har hjem endnu.. :l
Glemte noget.. det er hvis du bruger blødslange med "tykke vægge", såsom clearflex, der ikke passer i fittings hvor slangen bliver spændt fast ved at skrue en... "fætter" henover.. jaja kan ikke huske hvad de hedder ;)