Gemstarter med isat strømforsyning

Diverse d.  22. marts. 2005, skrevet af morteng
Vist: 167 gange.

morteng

Elitebruger
Tilføjet:
22-03-2005 19:34:09
Svar/Indlæg:
242/71
Jeg har lige købt en ny strømforsyning Aspire ATX-AS520W 12V http://edbpriser.dk/Listprices...
Men når jeg sætte den i mit kabinet, så ligger den lige så stille over på cpu køleren, der starter op, lige i 5 sec og slukker.. men hvis jeg løfter strømforsyningen væk fra cpu køleren så genstarter den først efter den er færdig med at tælle ram op, belaster jeg så cpu køleren med en finger ved opstart sker der det samme som da når jeg bare løfter den, åltså ikke noget med at den genstarter ved belastningen...
Men piller jeg Strømforsyningen ud af mit kabinet så virker den uden problemer, og det hele suser der ud af..

hvad fan kan jeg gøre for at få den til at virke ordentligt inde i kabinettet,

Self skal den væk fra Cpu køleren, men hvad kan der være galt siden den vil genstarte når den sidder i maskinen

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
22-03-2005 19:51:32
Svar/Indlæg:
14079/622
noget statisk elektrisitet ? ?:(

Prøv at "jorde" den.. altså at tilslutte den til en radiator el. lign.

morteng

Elitebruger
Tilføjet:
22-03-2005 20:11:55
Svar/Indlæg:
242/71
Så nu sider den sku i og virker.. jeg er jo helt inde i windows og på inet :D well hvad der skulle til var 2x 5 mm tykke træ lister, og nu ruller den bare derud af selv om den sidder i..

Emillos ja det var netop også lige den mistanke jeg fik efter at have lagt og rodet rundt i hvad der ligner en evighed, og så måtte jeg prøve at få den væk fra kabinnettet og køleren, og vupti :D
men hvis den går ned ja. så er der jo ikke meget andet end at trække en ledning til radiatoren eller til en pæl gennem gulvet og ned i jorden :d Men du skal have mange tak for forslaget, der gik sku længe inden det slog mig, at det kunne være der