Er der andre der har prøvet det, at når man spiller online, så er folk ikke hvor man ser dem i spillet? DVS. at man skyder direkte ud i luften og rammer minus. Jeg har hidtil oplevet dette i ALLE onlinespil. UT2004, BF1942, Rune og listen fortsætter. UT2004 var dog det værste! Der var ingen tvivl. Jeg gik sidelængs og affyrede et skyd med min rocket launcher, og raketten startede med at dukke op 2 meter ved siden af mig. Men ja, min ping er faktisk ALTID lavere end andres online, så det kan heller ikke være derfor. Jeg har prøvet alt. Formatteret maskinen, anden PC'er osv. Intet hjælper. Har bl.a. kigget på denne side omkr. Tickrates og Netspeed osv.: http://www.clanvikings.org/tns... Synes også kun at NCC har gjordt det værre siden de skulle "fixe" vores telefonforbindelse? Vi har prøvet at ringe til Tele2, men ingen hjælp fra dem. Vi har tidligere haft TDC som ISP, men det er meget længe siden, og jeg er 99% sikker på at vi også havde det problem den gang. Sidste mulighed jeg ser er måske at vi kan få dem overtalt til at ligge noget nyt kobber ned til vores hus, eller at jeg flytter et andet sted hen som ligger nærmere ISP'en. Men jeg har haft holdt LAN her, og mine venner kommer til samme konklusion. Lorteforbindelse. En af dem bor ikke så langt fra mig, og hans forbindelse er 100% i orden. Så det kan jo nok ikke være længden mellem mit hus og ISP'en der er problemet alligevel. Jesus, who am I kidding. Har jo stort set selv besvaret mit problem. Men jeg kunne vel bare prøve TDC igen, og så klage der efter.