Det er også lige min pointe, at noget af hardwaren der bruges til at teste med er det som almindelige mennesker køber for de penge de nu har, men i testene bliver der så lige brugt et enkelt stykke hardware, som yder langt bedre end det man lige køber, med mindre man bruger en mindre formue på nyt system. Hvis man så vil prøve nogle af de samme indstillinger, så kan ens system ingen ting. f.eks. hvis man har en processor, hvor multiplieren ikke kan stilles på. Man har købt en 3,4 som man har giver næsten 3000 for, og så kan man hæve fsb til 235 før maskinen ikke vil starte overhovedet. Sammenlagt er der blevet brugt ca. 15000 og man havde et ønske om at komme op på eller over 1066 fsb, som en del mener er en magisk grænse for P4, hvor båndbredde og det hele lige stiger en ekstra tand, men det skete ikke.
Skal nok prøve at kontakte Lockhead og høre om han vil hjælpe lidt med noget opsætning.
Og nej jeg er ikke negativ. Er glad for noget respons so jeg har fået fra jer begge to. Det er konstruktivt, og det kan man bruge til noget. Spørge andre til råds som ved mere end en selv. sådan vil det næsten altid være. Så tak for hjælpen. Har lidt at gå videre med.