Problemer med IE

Diverse d.  26. marts. 2005, skrevet af System
Vist: 164 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
26-03-2005 11:29:22
Svar/Indlæg:
0/11005
Hver gang jeg starter IE så starter den med en side som jeg ikke har valgt. Hvis jeg går in under internet options og ændrer startsiden, sker der ikke noget og den bliver ved med at komme op. Også vis jeg skifter side går den automatisk tilbage. Vildt irriterende for jeg kan faktisk ikke gå på internettet mere. Jeg har gjort disk cleanup, ad-aware og jeg ved ikke hvordan jeg får den væk. Nogen der kan hjælpe??

hilsen
Stormy
YourownMamma!

Superbruger
Tilføjet:
26-03-2005 12:07:44
Svar/Indlæg:
336/67
hm... det lyder som noget spyware eller adware.. mit råd er:
1> skift til Mozilla Firefox og slip for det, for altid!
2> scan med alt hvad du har og prøv Spy Sweeper(kontakt for **** version)
3> geninstaller IE

personligt har jeg valgt #1!

Bagley

Overclocker
Tilføjet:
26-03-2005 12:15:14
Svar/Indlæg:
72/6
Hvis du ikke vil skifte til Firefox, så prøv følgende:

Start computeren op i fejlsikret tilstand uden netværk. Slet alt i Internet temp-mappen. Slet alle mistænkelige mapper (vist nok både i roden og under programmer).

Start computeren op almindeligt bagefter og håb på det bedste. Det skidt er ikke altid nemt at komme af med. :(

Men jeg kan kun anbefale det samme som #1. Skift til Firefox. Det er det mest sikre indtil videre.

epi^zepto

Elitebruger
Tilføjet:
26-03-2005 12:32:49
Svar/Indlæg:
3329/182
#1 Køre selv med Firefox - den er sikker, men til gengæld er der mange sider den er ukompatibel med ;)

Men brug programmet "HijackThis" og find det der laver browser hijack - typisk en eller anden SuperSearch, men den hedder sikkert det samme som der står på den nuværende startside.

Ellers er det sikkert en af de fuc*ing New.Net programmer :x

Gid alt spam, vira og spyware måtte dø og forsvinde for evigt :(

YourownMamma!

Superbruger
Tilføjet:
28-03-2005 19:23:41
Svar/Indlæg:
336/67
#3> meget enig! læste på virus112's nyhedsbrev at der desværre er 4% der køber ting gennem spam mails, de burde straffes for at udbrede ondskaben!

og hvorfor hedder det spam? det er dåseskinke for satan!