Jeg har bestilt et Leadtek 6800gt (agp) som kommer nu her på tirsdag, men så er jeg selvfølgelig kommet til at sidde og kigge lidt rundt omkring på nettet og har på www.overclockers.co.uk fundet et Powercolor x800xl vivo (agp), og overvejer lidt om jeg skal sende gt kortet retur med det samme når det kommer... Prismæssigt er der er par hundrede at spare på x800xl kortet, men hvilket yder bedst, xl kortet skulle vist også har 1.6ns ram i stedet for 2.0 som på gt kortet...
Vil meget gerne høre andre folks mening om hvilket kort de ville vælge og hvorfor.
Er kun interesseret i 1280x1024 aa og 1600x1200 da det er de opløsninger jeg regner med at kunne køre spillene i og der er der små fordele til xl kortet i farcry og hl2, men når det så kommer til d3 er der en kæmpe fordel ved et gt kort... Og har lidt en ide om at d3 enginen kommer til at danne base for mange flere spil end source gør, men det er blot min antagelse, så hvis nogen kan rette mig i det, vil jeg gerne høre det og især hvilke spil der så er tale om. Er der forresten nogen der ved hvordan aktuelle grafikkort yder i stalker??