Ja, dét kunne jeg egentlig også godt tænke mig at vide!..
Og nu vi snakker RAM på et DFI bundkort, hvorfor springer mine voltinstillinger for rammene bare tilbage på 2,6V når jeg forsøger at hæve den til 2,8V?
- og forresten: Er der egentlig alle de ting ekstra med i DR pakken? jeg er nemlig lidt i tvivl hvad forskellen mellem D og DR er, da jeg selv skal ud og have et.
#1 skift bios til en af de nyeste så er dit V-drop/v-dimm problem løst...
#3 forskellen er at SLI-D kun har mulighed for 4 sata 1 eller 2 harddiske hvorimod at man kan sætte 8 til sit SLI-DR =SLI-DR har en ækstre sata controler onboard. og så er der lidt flere små ting med SLI-DR boardet altså ækstre udstyr.
ja en gammel guide... der står jo ikke anden end om de 4 standard.. CAS# - RAS# to CAS# - RAS# - Cycle time hvad med rasten af de muligheder du har på SLI-D
Trist nok kan jeg desværre heller ikke hjælpe men lidt info skal du da have.
Jeg har personligt sat de omtalte fire manuelt og lader resten køre auto, det virker ganske fint, mine timings med geil value ram 2*512mb er således på 200mhz 1.5-2-4-3. og 231mhz ses nederst...
Ellers kan jeg da lige sige når man ændre volten på ram på mit dfi-board skal det gøres med PGup og PGdown så stilles den ikke selv tilbage 😉 håber det kunne bruges