Til OC absolut nej, de RAM/chipsæt der bruges til MB er de billigeste der findes. Den sidste Medion fra Aldi var med et SIS chipsystem som der ikke noget info om på nettet, hvilket indikerer at det bliver lavet specielt til Medion med et eneste mål så lav pris som mulig.
MEN PC'er er til alle dem der skal have en maskine der kan meget multimedie mæssigt, for her kan den mere end de fleste der findes på marked. Shuttle og Aopen har et par maskiner der kan det samme, men skal KØBE al soft/hardware som der er med til Medionen har Medionen en meget fordelagtig pris.
Endvidere er det et køb for de mennesker der skal have en maskine der virker, og skulle stikket være faldet ud(eller mere alvorlige ting) indleverer de Medion til RMA og får den hurtigt retur unden problemer.
Det er bare ikke det jeg er til, for jeg finder det meget morsomt at skille tingene ad og mishandle min hardware lige at se om jeg ikke kan få det til at løbe lidt hurtigere. Det er hobby som desværre ikke dels med resten af familien for fruen er godt træt af at der ryger et par digitale fotoes af datteren hver gang jeg har haft fingerene i min maskine.
Så måske skulle jeg købe en Medion til hende og så var vi alle glade :i