Jeg søger eter nogen som har prøvet disse ram. Det drejer sig om 2x512mb PC3200 Cas3 jeg vil gerne høre hvordan de clocker, og hvilke andre problemer i måske er løbet ind i?
Grunden til jeg har valgt disse ram er pengene, så derfor :00
Jeg kører dem på 222 MHz @ 2.5-3-3-8 uden probs - grunden til dette er, at de ikke kan køre 1:1 da min FSB ligger noget højere, og har måttet bruge divider - Vinder så til gengæld lidt af det "tabte" på de lidt strammere timings - Og har ingen problemer overhovedet ved disse settings... Men skal jeg meget højere op i FSB skal jeg nok op på CAS 3 for at de skal kunne følge med... Men kan da gerne lige teste lidt videre sårn du kan få en nogenlunde idé om potentialet :)
Jeg er ikke særligt tilfreds med mine 512mb stænger. Kører 217 fsb på et Abit AN7 m. Enduracell bios. Alle andre biosrev. er max 210 fsb med meget afslappede timings(Har kørt 241 fsb m. Geilram!!!). På mit andet mb (Asrock k7s8x rev 3) er max 186 fsb med samme CPU. Lidt skuffet har man vel lov at være :00
Har selv 2*512 stænger, og de clocker til 225 fsb. Har dog ikke ændret på timings.
Kunne faktisk godt tænke mig at høre forskellen på de her 2 kingston value, da jeg skal have 2 stænger mere. Kan ikk huske hvad slags jeg har, kun at de er købt ved midtdata.
#5 den eneste forskel jeg kan se er produktnummeret. Den ene er KVR400X64C3 og den anden er KVR400X64C3A, men inden på kingstonshjemmeside har de kun KVR400X64C3A så vil tro de er ens...
Jeg har et ældre sæt bestående af 2x512MB PC2100 RAM (266MHz). De clocker ganske nemt til PC3200 (400MHz) 2.5-3-3-8 ved 2.8V. Det er immervæk 50% OC af de RAM. :e
Jeg har faktisk ikke prøvet at give dem mere juice og OC videre, måske de kan mere endnu...