hey.. har tænkt mig snart at opgradere til socket 939 men jeg vil godt have et godt mobo men det skal ikek være for dyrt. Jeg har tænkt mig at mobo max må koste 800 kr da jeg vil prøve at holde mig under 2200 for mobo/cpu .. nogen der kan hjælpe ??
Det er sjovt at folk siger det er dårligt til TCCD ram. Jeg har ikke nogen problemer med mit. Godt nok kører jeg med divider, men det skulle jeg også med mine Ballistix og A-data PC4000. Men ellers kører de fint.
Det er heller ikke alle tccd ram der er problemer med. Men det clocker vist bedre med non-tccd ram...
OT- Kaz - Min 3200+ er kommet, og mine 2 x 512 corsair twinX 3200 og chill inovation bliver sendt afsted på onsdag... (Med en hal masse andet godt :e ) Så kan vi battle!
Undskyld jeg lige låner din tråd lidt Mikael999, men jeg går med samme tanker og har kigget meget på et MSI K8N-NEO2-Platinum/54 ( http://www.msi.com.tw/program/... ) som kan fåes hos SHG for 1059,-
1# er ked af at skuffe dig men asus a8v er ikke det bedtse oc board. det har via chipset, som ikke er nær så stabil som nforce chiset ved høj FSB. de færeste nå over 290 på det asus 1:1 :)
MSI neo2 is the way to go hvis du vil havde et godt oc board der kan nå høj FSB:)
lige et spørgsmål, hvad mener i helt præcist når i skriver TCCD ram, sidder nemlig her med en gang Ballistix CL2 og vil gerne snart have noget 64bit til at kører, man sidder jo og bliver helt nervøs for at man ikke kan clocke