Vælg enten CM Stacker eller Chieftec Dragon.
Jeg har prøvet dem begge to.
Fordelen ved Dragon kabinettet er, at det er noget højere end Stacker kabinettet og derved giver nogle bedre muligheder m.h.t. placering af vandkøling (Her tænker jeg på radiatoren...). Minussiden ved Dragon kabinettet er, at det ikke er så dybt som Stacker. Hvilket vil sige, at kabler og diske har det med, at overlappe ind over bundkortet (ikke meget - men det kommer let til at se rodet ud). Plus det, at hvis du vil udnytte de øverste drev pladser, så skal du ha' nogle ret lange kabler.
Jeg har pt. Cooler Master Stacker kabinettet og er godt tilfreds med det. Det er ikke helt så let, at få plads til vandkøling i det - men det er absolut muligt (Se evt. min profil). Der har også været en tråd her på siden - for ganske nyligt - om vand i Stacker kabinettet (det er inden for de sidste to uger..)
Og der er heller ikke meget tvivl om, at Stacker kabinettet er det kabinet der er bedst ventilation i af de to kabinetter.
Hvilken af de to kabinetter man så syntes der ser bedst ud, er jo lidt en smags sag. Men personligt syntes jeg at Stacker kabinettet er flottest.