Stabilitetsproblemer

Diverse d.  02. april. 2005, skrevet af 1_2_know
Vist: 145 gange.

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
02-04-2005 15:19:19
Svar/Indlæg:
3169/185
Hej... Jeg kan få min computer til at køre alle stabilitetstester igennem såfremt jeg gør det i 12 timer, eller har åbent vindue...

F.eks memtest - hvilket jo tester ram, det undre mig... Har observeret at det er min cpu som ikke er vild med 45 grader... Men troede sq ikke den blev varm af memtest... - anyways... Synes det er lidt vildt at jeg kan se så stor forskel på temp - da der var lidt koldt i sidste månede, fik jeg benched AM3 ved 2805mhz ! - Var med åbent vindue da der var koldt udenfor... Og med en trøje på :P - 32 graders load på cpu.... Normalt holder jeg mig til 2703 mhz... - Og 40 graders load ca.... - Slukker jeg blæserne går den kold efter en tid, idet CPU bliver varmere bliver mine mosfets også varmere?! - Anyways... I bios efter reboot står den gerne ved 45 grader....

Bare voldsomt at det har så stor betydning, især eftersom mange siger "A64 behøver ikke den vilde køling" - kunne være man skulle fiske noget tøris frem og se hvad den vil... Eller måske prøve at fixe en test i et kølerum :P

Mvh. 12k

PS: Andre som også ligger lige på kanten?? (det jeg vil med tråden, udveksle viden)