Hej... Vil lige høre hvad i har gjort, jeg har overvejet at sprøjte lidt af sådan noget fuemasse ind mellem kabitop og radi...
Sagen er den at der kommer voldsom resonansstøj fra radiator området engang imellem, selvom den sidder fastspændt, og det reelt ikke gør nogen forskel hjælper det jeg hiver i den ene skrue (det løfter hele alutoppen en smule.... Men er jo ikke holdbart at skulle gøre det måske 1 gang hver 2. dag....
Løsen radiator gitret så meget at blæserne hænger en smule neden under kabinet kanten, og sprøjt så en smule silikone ind, enten omkring hver enkelt skrue, ellern hel stribe rundt på selve blæserkanten, gitret eller hvad der nu har kontakt til kabinet kanten.
Du sal helst ligge et helt lag på mindst 1 mm. Alternativt kan du købe sådan nogle resonans dæmpere her, dem bruger jeg selv:
Radiator + blæser + kølegitter er sat fast med samme skruer :P - så kan godt volde lidt problemer :\ Iform af det hele skal skilles fra hinanden og er lettere besværligt at sætte fast igen... Altså... Regner med at holde mig til dette kabinet lige ind til der sker noget helt vildt... :) - Så kunne jeg evt. svejtse skiftet sammen - altså tower og gitter... Burde vel fixe det? - Rustfrit stål er ikke lige til at smelte, men aluen, hvis den bliver blød kan jeg vel trykke den godt op mod gitteret og få den til at "klistre" sig fast?
#2. Heh, lydder godt nok noget kompliceret med smeltet alu osv, er det så ikke lettere at skille skidtet ad, og smide nogle resonans dæmpende rammer i istedet for?
Hvad for en radiator er det da, siden det er så kompliceret?