Hey, skulle lige til at geninstallere Windows2000 pro på min spand, som jeg tit har gjort, jeg henter driverne Sata fra MSI's HP smider dem over på en diskette, starter installationen og husker at trykke F6, ok alt køre fint herfra men så når den skal til at søge disketten for drivers kommer den her:
Filen txtsetup.oem forårsagede fejlen (512) i Linje 1044 i D:\nt , jeg kan ikke få det her til at give mening, D: drevet er min DVD brænder hvor jeg læser installationen fra, Raid er sat op min tidligere installation køre fint op, jeg har tit geninstalleret min computer med raid og først nu er jeg stødt på den her ^o).
håber bare det er mig der laver en dum fejl...men kan hvertfald ikk finde ud af den nu...
prøv med en anden driver ? (der fulgte en raid driver med mit Abit undbræt) eller en anden diskette, en af tingene kan jo så for at gøre te eller andet
formodentlig bare dem der har lavet driveren der ikke kan magte at skrive den rigtig... Har før oplevet at txtsetup.oem har været fejlbehæftet... Man plejer selv at kunne klare sagerne hvis man piller lidt i den :e